اداره امور زنان و خانواده شهرداری منطقه یک همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز دختر از برگزاری جشن ۴ هزار نفری دختران آینده ساز در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز دختر مجموعه ای از فعالیت ها با پیام محوری (آینده شبیه توست) در منطقه یک اجرا می شود. 

 وی خاطرنشان کرد: از برنامه های دهه کرامت و روز دختر در منطقه یک، برگزاری جشن ۴هزار نفری دختران آینده ساز در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) است که صبح یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی برگزاری جشنواره بهیندخت (فراخوان انتخاب دختران نخبه سطح منطقه)، استقرار دو دستگاه ون مزین به شعار پویش آینده شبیه توست و توزیع بسته های فرهنگی، گل و هدایا در میدان تجریش و باغ فردوس، برگزاری تورهای گردشگری به مقصد بوستان های بانوان سطح تهران، اعزام ۱۰۰ دختر نوجوان به جشن بزرگ هزار امید برج میلاد، برگزاری جشن های متعدد دخترانه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو و محلات سطح منطقه و تقدیر از برگزیدگان پویش ماه مهربانی را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: 54241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =