بهسازی ۲۴۷۰ مخزن جمع‌آوری پسماند در سطح منطقه ۸

معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست منطقه از اجرای طرح رسیدگی به وضعیت ۲۴۷۰ مخزن و زیرمخزنی پسماند با هدف بهبود شرایط زیست‌محیطی محلات سیزده‌گانه منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه ۸؛ محمدرضا ندرلو معاون خدمات‌شهری و محیط‌زیست منطقه طرح بهسازی و نوسازی مخازن و زیرمخازن موجود در محلات منطقه را در راستای ارتقاء کیفیت خدمات رفت و روب، بهبود وضعیت زیست‌محیطی شهروندان و نظارت بر حفظ پاکیزگی شهر دانست.

ندرلو در خصوص اقدامات اجرایی رسیدگی به وضعیت مخازن پسماند افزود: در اجرای این طرح از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ مخزن پسماند ۱۱۰۰ لیتری تهیه و جایگزین مخازن فرسوده در سطح منطقه شده است. همچنین در این بازه زمانی عملیات رنگ‌آمیزی ۱۰۰۰عدد زیرمخزنی و ۱۰۰۰ مخزن، اورهال ۵۰ عدد مخزن و همسطح‌سازی ۱۲۰ زیرمخزنی توسط عوامل اجرایی نواحی سه‌گانه منطقه به اتمام رسیده است.

گفتنی‌است؛ رسیدگی به وضعیت ظاهری و فنی ماشین‌آلات جمع‌آوری زباله(فان)، رفع نواقص و تجهیز امکانات نیروی انسانی و بهسازی اسکان‌های کارگری این حوزه از جمله اقدامات اجرایی اداره خدمات شهری منطقه به شمار می‌رود.

براساس گزارش معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه۸، بازدیدهای میدانی و رصد ارائه خدمات شهری مناسب به شهروندان منطقه در دستور کار این معاونت قرار دارد و موارد مورد نیاز شهروندان نیز در این حوزه از طریق سامانه ۱۳۷ در کوتاه‎ترین زمان ممکن رصد و پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 54258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =