دروغ‌پردازی‌های حاشیه‌سازان شکست‌خورده؛ اتفاق ۶سال پیش را به زاکانی نسبت دادند

در حالی برخی رسانه‌ها در فضای مجازی شهرداری تهران را متهم به قطع درختان خیابان ولیعصر(عج) کرده‌اند که تصاویر منتشر شده آنها به سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد تا بار دیگر اذهان عمومی بر شیطنت‌های رسانه‌ای آنها صحه بگذارد.

به گزارش خبرنگار شهر، به دنبال حاشیه‌سازی‌ و دروغ پردازی برخی رسانه‌ها در مورد شهرداری تهران، اخیراً تعدادی از آنها در فضای مجازی شهرداری را متهم به قطع درختان چنار خیابان ولیعصر(عج) کرده‌اند و مدعی‌اند که مدیریت شهری چهره خیابان مشهور پایتخت را به هم ریخته است.

این فضاسازی‌های رسانه‌ای و تخریب‌های پوشالی در حالیست که  تصاویری که به عنوان سند ارائه کرده اند برای سال ۱۳۹۷ است و اتفاقا دستپخت دوستان خودشان در مدیریت پنجم شهری است که دستاویز تلاش‌های پوج خود قرار داده‌اند و هیچ ارتباطی به دوره ششم مدیریت شهری که کارنامه قابل دفاعی در توسعه کمربند سبز شهر و ایجاد بوستان‌ در پایتخت دارد،  ندارد.

دروغ‌پردازی‌های حاشیه‌سازان پروژه‌بگیر؛ اتفاق ۶سال پیش را به زاکانی نسبت دادند

به طوری که تصویری که در حال حاضر دستاویزی برای دروغ افکنی های برخی رسانه ها شده درواقع مربوط به خبری است که خبرآنلاین در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ منتشر کرده و علت قطع درختان در آن سال را بهسازی معابر عنوان کرده است. نکته جالب توجه این است که حافظه تارخی این رسانه نیز به درستی کار نکرده و همان خبر سال ۹۷ خود را این بار به پای زاکانی نوشته است.

دروغ‌پردازی‌های حاشیه‌سازان پروژه‌بگیر؛ اتفاق ۶سال پیش را به زاکانی نسبت دادند

بر اساس آخرین مستندات، هیچ درختی در مدت اخیر در خیابان ولیعصر(عج) قطع نشده و تنها در تابستان سال گذشته همچون سایر شهرها و برای جلوگیری از سقوط و آسیب‌رسانی درختان خشک در هنگام وقوع طوفان، درختان خشکی که ثبت سامانه نهال و امور مربوط به کمیسیون ماده ۷ آنها انجام شده، قطع شدند.

لازم به ذکر است، شهرداری تهران به طور ویژه کمیته‌ای به نام کمیته صیانت از درختان خیابان ولی‌عصر(عج) دارد که مسئولیتش این است که در مناطق واقع در محور ولی‌عصر(عج)، وضعیت درختان را دائما رصد کرده و درخصوص حفظ و نگهداری آنها دستور العمل صادر می کند.

براساس منویات اخیر مقام معظم رهبری حفاظت از امنیت روانی جامعه از مصادیق رعایت حقوق عامه است. حال این سوال مطرح است که تشویش اذهان عمومی با انتشار این قبیل اکاذیب چه آسیبی به بدنه جامعه زده و واکنش دستگاه محترم قضا در این موارد چیست؟

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 54341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =