اجرای مستمر عملیات نگهداشت شهر در محلات منطقه ۹

عملیات نگهداشت شهر در محلات منطقه ۹ در قالب طرح تحول بیست گانه خدمت به صورت مستمر در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: شستشو و پاکسازی معابر به زیبایی بصری شهری کمک کرده و در سلامت شهروندان موثر می باشد که به این منظور عملیات نظافت و شستشوی معابر خیابان ملکی به متراژ ۴۰۰ متر مربع توسط اداره خدمات شهری انجام شد.

رنگ آمیزی مخازن معیوب ناحیه ۲

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته روزانه تعدادی از مخازن زباله با هدف ساماندهی مخازن پسماندشهری و صرفه جویی در هزینه‌ها جهت اجرای عملیات تفکیک در محلات مرمت می‌شود که در همین راستا رنگ آمیزی و بازسازی مخازن خیابان فتح توسط اداره خدمات شهری و محیط زیست انجام شد.

مرتضوی بیان کرد: با هدف زیبایی بصری، عملیات پاکسازی دیوارها و درب‌ها با حذف برچسب‌های غیرمجاز در خیابان  شمشیری به متراژ ۲۵۰ متر مربع توسط عوامل اجرایی خدمات شهری انجام شد.

اجرای عملیات رفت و روب و نظافت باغچه‌های ناحیه ۲

وی افزود: به منظور حفظ پاکیزگی شهر، عملیات رفت و روب باغچه‌ها به صورت روزانه و در معابر اصلی و فرعی ناحیه ۲ در حال انجام است که ۵۵۰۰ مترمربع از خیابان زرند نظافت شد.
اجرای عملیات طعمه گذاری جانوران مضر شهری

شهردار منطقه ۹ اضافه کرد: اکثر کلونی های فعال جانوران مضر شهری توسط اکیپ های خدمات شهری و در پی ثبت پیام های مردمی، شناسایی و عملیات طعمه گذاری به صورت منظم در حال اجرا است.

وی گفت: تعداد ۵۵ طعمه گذاری در خیابان شمشیری -رعنایی و ۶۰ مورد شناسایی و ۹ عدد لانه کوبی در ناحیه ۲ انجام شد.

اجرای عملیات لایروبی انهار روباز و روبسته

مرتضوی بیان کرد: عملیات لایروبی و رسوب برداری انهار روباز و روبسته در ناحیه ۲ به منظور حفظ محیط زیست و نگهداشت شهر در حال انجام است.

وی افزود: با هدف روان‌سازی هدایت آب‌های سطحی، رفع آبگرفتگی احتمالی ناشی از تجمع زباله، ارتقاء بهداشت، رفع مشکلات زیست محیطی و انتشار بوی نامطبوع، طرح نگهداشت شهر در پنج محله ناحیه ۲ روزانه در حال انجام است.

کاشت نهال زیتون تلخ

وی یادآور شد: به منظور توسعه فضای سبز و ایجاد محیطی مطلوب جهت ایجاد منظر زیبای شهری و کمک به ایجاد هوای پاک عملیات کاشت نهال زیتون تلخ در خیابان فتح آبادی توسط اداره فضای سبز انجام شد.

انتهای پیام/

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: 54393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =