نشست شهردار منطقه ۲ با شهرداران مدارس و سفیران ترافیک

شهردار منطقه۲ در نشست صمیمی با شهرداران مدارس و سفیران ترافیک گفت: با کمک شما آینده‌سازان کشور به عنوان سفیران مدیریت شهری، می‌توانیم در مسیر تبدیل شهرنشین به شهروند گام برداریم و مطالبه گری‌های شهروندی را با سمت و سوی درست هدفمند کنیم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه۲ در دیدار با جمعی از شهرداران مدارس و سفیران ترافیک گفت: کشور به دست شما آینده سازان ساخته می شود و در حال حاضر  فرصت تمرین  حضور در جامعه، مطالبه گری و پذیرش مسئولیت برای  شهردار ان مدرسه  فراهم شده است.

وی افزود: شهرداران مدارس سفیران مدیریت شهری هستند که علاوه بر انتقال دغدغه ها و موضوعات شهری مدرسه و پیرامون آن، می توانند در  مباحث اجتماعی و فرهنگی مهم نظیر موضوعات تفکیک زباله از مبدأ، فرهنگ ترافیک را  که یکی از دغدغه های مدیریت شهری است یاری کنند و به عنوان سفیران شهری ، فرهنگ رفتارهای صحیح در حفظ محیط زیست و..  را در خانواده و مدرسه  نهادینه کنند.

شهردار منطقه۲تصریح کرد: سال گذشته ۱۲میلیارد تومان اعتبار درحوزه مدارس داشتیم و با همکاری آموزش و پرورش، بخشی از نیازهای مدارس مرتفع شد اما از شما انتظار می رود  درخواست‌هایی را که جز اختیارات کاری معاونت‌ها باشد را مطرح کنید.

لازم به ذکر است در این نشست از تعدادی از شهرداران مدارس  تقدیر شد.

انتهای پیام

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 54441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =