آموزش امداد و نجات به ۹۰۰ دانش‌آموز منطقه ۱۰

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۰ از آموزش ۹۰۰ دانش آموز دختر و پسر و انجام بازدیدهای دوره‌ای از مدارس این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «سعید قلیچ‌خانی» با اشاره به ایجاد آمادگی در دانش آموزان برای مواجهه با حوادث غیر مترقبه گفت: یکی از اموری که باعث افزایش تاب آوری و کاهش مخاطرات ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی می‌شود آموزش هر چه بیشتر و افزایش مهارت خود امدادی و دگر امدادی این قشر از جامعه است.

وی افزود:  با هدف توانمندسازی دانش آموزان و آشنایی آنها با روش‌های امداد و نجات، از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از آموزش‌های کوتاه مدت پناهگیری، خروج امن اضطراری، کمک‌های اولیه، ایمنی در منزل و مدرسه و ... بهره‌مند شده‌اند.

 رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۰ بیان کرد: دانش آموزان سطح منطقه تحت نظارت ۱۰ نفر از مربیان که دوره‌های آتش نشانی و دوام را گذرانده‌اند، آموزش‌های لازم برای مقابله با مواقع اضطراری و بحران را فراگرفتند.

 رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شهرداری منطقه ۱۰ گفت: هم‌اکنون سه مدرسه در سطح منطقه مجهز به ۳ کانکس امداد و نجات شده‌اند که افزایش تعداد این کانکس ها در دستور کار مدیریت شهری منطقه است.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 54528

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =