تعرفه‌های پزشکی ویژه کارکنان به تصویب رسید

با حضور مجید باقری معاون‌ شهردار تهران، نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران برگزار و تصمیمات ویژه‌ای در حوزه سلامت و درمان همکاران اتخاذ شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، نشست شورای عالی ارتقای سلامت شهرداری تهران با حضور مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا و اعضای شورای عالی ارتقای سلامت برگزار شد.

باقری در این نشست با اشاره به دغدغه شهردار تهران در حوزه «سلامت و درمان خانواده بزرگ شهرداری تهران»، بر ضرورت حمایت ویژه از کارکنان (همکاران کارگر و کارمند) و خانواده‌های کارکنان تأکید کرد.

 سعید ناظم پزشک معتمد شورا نیز در این باره به «روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا» گفت: در این جلسه، اقدامات مهمی از جمله «تصویب تعرفه‌های پزشکی» صورت گرفت.

به گفته وی، این جلسه با هدف کمک به همه کارکنان شهرداری تهران و حمایت از آنان در حوزه سلامت و درمان با رویکرد کاهش بار مالی هزینه‌ها برای آنان برگزار شد.

پزشک معتمد شورا افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نشست، کمک به کاهش هزینه‌های دارویی، خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی و خدمات دندانپزشکی برای همه کارکنان به ویژه افراد دارای بیماری‌های خاص و به ویژه بازنشستگان شهرداری تهران بود.

ناظم خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه و شایسته تقدیر، کیفیت بیمه درمانی و دارویی است که شهرداری تهران برای کارکنان و بازنشستگان تدارک دیده که نسبت به دیگر ارگان‌ها از سطح و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 54537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =