اجرای ۴۳۵۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای آسفالت در فروردین ماه، گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۴۳۵۰ تن آسفالت در سطح معابر و کوچه های منشعب از آنها اجرا شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به اجرای آسفالت در فروردین ماه سال جاری، گفت: از آنجا که خدمات و اقدامات حوزه فنی و عمرانی یکی از اولویت های مدیریت شهری منطقه است، در فروردین ماه سال جاری، ۴ هزار و ۳۵۰ تن آسفالت در سطح معابر و کوچه های منشعب از آنها اجرا شده است.

شهردار منطقه ۱۷ تصریح کرد: این مقدار تناژ اجرای آسفالت در بازه یک ماهه فروردین ماه باعث شد که منطقه ۱۷ در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، جزء ۵ منطقه برتر شهرداری از لحاظ رکورد اجرای آسفالت باشد.

سیفی با اشاره به معابری که عملیات اجرای آسفالت در آنها انجام شده است، اظهار کرد: این عملیات عمرانی در محدوده پل قلعه مرغی حدفاصل خیابان ابوذر تا مترو زمزم به صورت رفت و برگشتی توسط عوامل خدوم اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه، اجرا شده است.

وی افزود: همچنین عملیات عمرانی فوق در خیابان های رسول فلاحی و امامی محرم حد فاصل میدان مدافعان حرم تا زیر پل بزرگراه شهید نواب، اکبر سوری، شهسوار شمالی و برادران اصانلو انجام شده است.

گفتنی است عملیات عمرانی اجرای آسفالت به طور مستمر و طبق برنامه ریزی های انجام شده طی ماه های آتی در معابر سطح منطقه اجرا می شود.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: 54538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =