گردهمایی بزرگ دختران منطقه ۴ در دانشگاه علم و صنعت

رئیس اداره امور زنان و خانواده شهرداری منطقه ۴ گفت: با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دختران منطقه ۴ مراسم جشن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ شقایق بیداری با بیان خبر برپائی جشن بزرگ روز دختر در دانشگاه علم و صنعت گفت: به همت اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ مراسم جشن روز دختر با شرکت بیش از ۷۰۰ نفر از دختران منطقه ۴ روز  در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

وی به تشریح مراسم جشن پرداخت و گفت: در این مراسم برنامه های شاد و متنوع فرهنگی شامل سخنرانی و خیر مقدم رئیس دانشگاه، اجرای گروه سرود میعاد، اجرای ساینا شیخی، سخنرانی روانشناس، اجرای حرکات ورزشی، تدریس تریکو بافی با حضور مربی و برگزاری مسابقه برای دختران دانشجو اجرا شد.
از بخش های جذاب دیگر برای دانشجویان آموزش تریکو بافی بود که بیداری با اشاره به آن افزود: پس از توزیع وسائل تریکوبافی در بین دانشجویان، مربی توضیحاتی در خصوص مراحل ابتدائی تریکو بافی به دانشجویان ارائه کرد و سپس از میان علاقمندان به چند نفر از دانشجویان که بافت صحیح را انجام داده بودند جوائزی اهدا شد.
رونمایی از رویداد شیشه رنگی برای دانشجویان برنامه دیگری بود که بیداری در بیان آن گفت: رویداد شیشه رنگی تلفیقی از هنر و کارآفرینی با تاکید بر احیا محیط زیست است که این کار برای اولین بار در شهر تهران به صورت خلاقانه توسط اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ با هدف غنی سازی اوقات فراغت دختران و بانوان علاقمند به خلاقیت های هنری در ایام تابستان اجرا می شود و پوستر رویداد با امضای مدیر اداره توانمند سازی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ و مشاور بانوان دانشگاه علم و صنعت در این مراسم رونمائی شد.
رئیس اداره امور زنان و خانواده منطقه ۴ همچنین گفت: در پایان مراسم نیز پس از پخش کلیپ از مدعوین پذیرائی به عمل آمد.
باید افزود معاون امور اجتماعی و فرهنگی و روئسای ادارات سلامت، آموزش شهروندی، فرهنگی و اداره آسیبهای منطقه نیز در این مراسم حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 54565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =