آیین تجلیل از معلمان ومدیران نمونه منطقه ۱۲ برگزار شد

آیین تجلیل از معلمان و مدیران نمونه و منتخب منطقه ۱۲ در جشنواره‌های استانی شهر تهران با حضور وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه، محمد خزائی مدیر آموزش و پرورش منطقه، معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه و جمعی از مدیران در تالار فرهنگیان منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی در این آیین گفت: دانش، معنویت و مهارت معلمی سه‌گانه‌ای هستند که یک معلم بدون دغدغه مندی برای تکمیل و ارتقای آنها، معلم نمونه نیست.

شهردار منطقه ۱۲، استفاده از ظرفیت بالای منطقه مانند وجود مدارس وحوزه های علمیه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان منطقه با همراهی مدیریت شهری را مورد تاکید قرار داد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه همچنین با بیان اینکه لازم است دغدغه معلم آموختن، ارتقای فردی و رسیدن به دستاوردهای بیشتر باشد، گفت: قدرشناسی از معلم ارزشمندترین هدیه‌ای است که فردی در مسیر فهمیدن و حق طلبی دارد و همه ما مدیون شما معلمان هستیم.

در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از مقام معلمان ومدیران نمونه مدارس منطقه ۱۲ تجلیل شد.

همچنین مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ از شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲ در راستای مساعدت ها و همکاری مدیریت شهری در زمینه بهبود شرایط آموزشی و ارتقای کیفیت مدارس با اهدای لوح قدردانی کرد.

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 54611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =