میزبانی ۱۲‌هزار نفری غرفه‌های فرهنگی منطقه ۸ در "جشن بزرگ امام رضایی‌ها"

خادمیاران منطقه۸ تهران با برپایی پردیس فرهنگی و موکب پذیرایی در مسیر "جشن بزرگ امام رضایی‌ها" میزبان بیش از ۱۲ هزار شهروند بودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ عصر روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳  تعداد پنج غرفه فرهنگی و پذیرایی(موکب۲۱الی۲۵) برای انجام خدمت شایسته به دوستداران امام رضا(ع) در مسیر مشخص شده، به منطقه امام رضایی‌ها اختصاص داده شد که طبق برنامه ریزی‌های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و با همکاری گروه‌های جهادی احرارالرضا، شهید مقدم، فرهنگسرای گلستان و آستان قدس رضوی، برنامه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار "ایران حرم‌ است" در دستور کار قرار گرفت.

در این راستا خادمیاران امام هشتم(ع) در این منطقه طی دو روز گذشته با آماده‌سازی پذیرایی و همچنین استقرار و خدمت‌رسانی خادمیاران آستان قدس در چایخانه این منطقه، تمام تلاش خود را برای میزبانی شایسته از میهمانان جشن بزرگ امام رضایی‌ها انجام داده و برپایی پردیس و استیج فرهنگی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در این جشن‌ بود که با موضوعات کارآفرینی، حجاب و عفاف، سلامت، هوش و خلاقیت و... انجام گرفت.

 پخش سرودها و نمایش‌هایی آیینی در مسیر خیابان کریم‌خان، تقاطع خیابان حافظ ضلع جنوب شرقی و شمال شرقی نیز بخش دیگری از برنامه‌های انجام شده منطقه ۸ در میزبانی و خدمت‌گزاری از شهروندان بوده است.

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: 54653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =