تحول در محور شهید آیت در دستور کار منطقه ۸

شهردار منطقه۸ شهرتهران در بازدید از محور شهید آیت، بر ضرورت تحول محسوس این محور در حوزه‌های آراستگی محیطی و انضباط شهری به عنوان یکی از چهار محور الگوی خدمت در شهر تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار با همراهی معاونین و مدیران ارشد منطقه در بازدید صبحگاهی خود از محور خیابان شهید آیت حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت، با تاکید بر اجرای دقیق طرح‌ها و پروژه‌های ابلاغی در سطح منطقه اظهار کرد: امسال نیز استمرار طرح‌ الگوی خدمت در شهر را در سطح نواحی سه‌گانه منطقه خواهیم داشت و براساس این طرح در سال جاری، ۴ محور مهم شهید آیت، جانبازان، دردشت و خوشبخت به عنوان الگوی اجرای کامل این طرح شناسایی شده و اصلاح و رفع موارد در دستور کار معاونت‌های منطقه قرار خواهد گرفت.

تنهایی با اشاره به موقعیت تجاری محور شهید آیت و تردد روزانه شهروندان، آراستگی و بهسازی محیطی و انضباط شهری را از موضوعات مهم در این محور دانست که می‌بایست در دستور کار معاونت خدمات شهری منطقه قرار گیرد.

وی همچنین بر نظارت مستمر بر مواردی همچون بهسازی پیاده‌راه‌ها، روشنایی معابر، بهسازی مبلمان شهری، رسیدگی به فضای سبز این محور تاکید کرد.

شهردار منطقه ۸ در ادامه با توجه به عبور خطوط بی‌آرتی، تردد وسائل نقلیه و عبور قابل توجه پیاده‌ها در این محور، نگهداشت و کنترل ایستگاه‌های موجود و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را در این محور به منظور جلوگیری از ایجاد هرگونه تهدید برای شهروندان لازم دانست.

براساس این گزارش محور شهید آیت در ناحیه ۲ منطقه به عنوان اولین محور الگوی خدمت در شهر مورد ارزیابی و بازدید میدانی شهردار، معاونین و مدیران ارشد منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 54654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =