موکب فرهنگی منطقه ۴ میزبان عاشقان امام رضا (ع)

شهردار منطقه ۴ پایتخت از حضور گسترده عاشقان امام هشتم (ع) در غرفه فرهنگی اجتماعی این منطقه در جشن بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر کمالی زاده، ضمن شادباش روز میلاد امام رضا علیه السلام گفت: حضور پررنگ شهروندان و میزبانی از مهمانان ثامن الحجج در جشن بزرگ امام رضایی‌ها باعث افتخار مدیریت شهری این منطقه است.

وی افزود: این منطقه امسال نیز افتخار میزبانی از جشن بزرگ امام رضایی ها را داشته و با اقدامات مختلف برای خوشامدگویی و پذیرایی از میهمانان امام هشتم شیعیان در طول مسیر با بر برگزاری جشن و برنامه های مختلف فرهنگی را تدارک دید.

شهردار منطقه ۴ اضافه کرد: آذین‌بندی، چراغانی، نورپردازی، اکران المان‌های مناسبتی، نصب بیرق‌های مزین و متبرک به نام امام رضا (ع) در مسیر برگزاری مراسم و برپایی غرفه و موکب منطقه ۴ از جمله اقدامات انجام گرفته در این جشن الهی بود.

کمالی‌زاده با اشاره به برپایی موکب پذیرائی منطقه ۴ در جشن بزرگ امام رضایی ها گفت: در کنار غرفه پذیرایی از مهمانان امام هشتم، غرفه سرگرمی با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و جوانان نظیر ساخت اوریگامی، توزیع اقلام فرهنگی، قصه گوئی، مسابقه و سرگرمی مذهبی توانست لحظات خوشی را برای مهمانان حضرت رقم بزند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که خداوند این گونه فعالیت‌های ما را در درگاه خود قبول بفرماید و ما را جزو ارادتمندان امام رئوف به شمار آورد.

انتهای پیام/  

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: 54660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =