رفع خلاف بناهای بدون پروانه و غیرمجاز در حریم منطقه۲۲

رییس اداره حریم منطقه ۲۲ از رفع خلاف بناهای بدون پروانه و غیرمجاز در روستاهای کشار و وردیج در هفته جاری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ گفت: یاسر قره‌باغی با تاکید برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز اعلام کرد؛ تا به امروز شهرداری منطقه۲۲ با عملکرد خود در حریم منطقه اثبات کرده است که با ساخت و سازهای غیرمجاز و تصرفات غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد و با ارجاع موضوعات به مراجع قضایی و بکارگیری ضوابط قانونی از این مسیر به هیچ عنوان اغماض نخواهد کرد.

وی یادآور شد: در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان، با بازدیدهای مستمر کارشناسان حریم منطقه از یکی از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای کشار و وردیج رفع خطر شد.

قره‌باغی ادامه داد: با اشاره به اینکه اغلب این ساخت و ساز ها به صورت غیرقانونی و بدون مجوز و با زیاد خواهی سود جویان انجام پذیرفته، بلافاصله در بدو شکل گیری تخلف، رفع اثر کامل صورت می گیرد.

وی افزود: مشارکت شهروندان در تحقق شهری‌ منظم و منسجم مطابق با قوانین شهرسازی، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان خواستاریم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز به‌ویژه در ایام تعطیلات، مراتب را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند و ما را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: 54669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =