دورهمی متفاوت معلولان دوچرخه‌سوار در بوستان جنگلی سرخه‌حصار

به مناسبت ایام دهه کرامت، معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ اقدام به برگزاری دورهمی ویژه افراد دارای معلولیت با حضور گروه‌های مردمی و پیشکسوتان دوچرخه‌سوار در بوستان جنگلی سرخه‌حصار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، سید امیر سیدهنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ گفت: ۲۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت به همراه خانواده هایشان در جشنی که به مناسبت دهه کرامت در بوستان جنگلی سرخه حصار برگزار شد، گرد هم آمدند.

وی با بیان اینکه این جشن به مدت سه ساعت به طول انجامید و شامل بخش های متفاوت بود، افزود: ابتدای این مراسم ، شرکت کنندگان مسیری از بوستان جنگلی سرخه حصار را رکاب زدند، سپس در سالن همایش پارک ترافیک گردهم آمده و نمایشی با استفاده از ظرفیت افراد دارای معلولیت به اجرا درآمد و در پایان نیز از میهمانان پذیرایی شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳خاطر نشان کرد: همچنین در این گردهمایی، یادبود مرحوم علی فاضلی و نعمت عابدین که از حامیان و علاقه مندان دوچرخه سواری افراد دارای معلولیت بودند، برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که کم تحرکی ، یکی از بزرگترین مشکلات افراد دارای معلولیت محسوب می شود، در نظر داریم این دورهمی ها به مناسبت های مختلف تداوم یابد.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: 54677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =