برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در منطقه ۹

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی (دختر قوی مادر قوی ایران قوی)، به مناسبت دهه کرامت، از بوستان کوکب تا ورزشگاه شهید فراهانی با حضور ۱۰۰۰ نفر از شهروندان منطقه ۹ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: در راستای ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و تعالی در بین شهروندان، شهرداری منطقه ۹ نسبت به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در این قسمت از پایتخت اقدام کرد.

وی افزود: به این منظور روز جمعه ۲۸اردیبهشت ماه از ساعت ۷ صبح خانواده‌های حاضر در همایش مذکور پس از طی مسیر پیاده روی، در ورزشگاه شهید فراهانی پس ازاستقبال وپذیرایی توسط خدّامیاران رضوی منطقه۹ پذیرایی و  در ایستگاههای ورزشی به اجرای برنامه‌های هر رشته پرداختند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: ایستگاه‌های پزشکی و سلامت نیز جهت انجام تست فشار خون و قند خون شهروندان مستقر شده بودند، ضمن آنکه ایستگاهای ورزشی حاضر در این برنامه به انجام مسابقات شاد و مفرح داژبال، چوگو، بازی‌های بومی محلی و بازی کودکان پرداختند.

لازم به ذکر است همایش بزرگ پیاده روی با حضور شهردار منطقه ۹، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیر کل و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد که در پایان مراسم از مادر شهید ورزشکار کاظمی و دختران نخبه ورزشکار سطح منطقه  تقدیر شد.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 54682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =