رویداد روز فولکس واگن در میدان آزادی برگزار شد

شهرداری منطقه ۹ با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و مشارکت مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی نسبت به برگزاری رویداد روز فولکس واگن ایران اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به اینکه روز ۲۹ اردیبهشت در تقویم میراث فرهنگی ایران به نام روز فولوکس واگن نام گذاری شده است، رویداد مذکور  با مشارکت انواع خودروهای تولید شده توسط شرکت مذکور در میدان آزادی تهران برگزار شد.

وی ضمن تبریک روز جهانی موزه ها در خصوص نقش گردشگری و استفاده از اماکن شهری در توسعه فضای شهری افزود: امروزه با توجه به اهمیت گردشگری و نقش آن در رشد و توسعه‌ اقتصادی و فرهنگی، لزوم توجه به این صنعت و تلاش برای توانمند کردن و شناساندن جاذبه‌های گردشگری شهر تهران به  امری ضروری تبدیل شده است.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: از این رو سرمایه‌گذاری در این صنعت دارای آثار اقتصادی- اجتماعی است که به‌ عنوان متنوع‌ترین صنعت درآمدزایی در سطوح محلی، ملی و بین‌المللی است و مورد توجه مدیریت شهری در سالیان اخیر قرار گرفته است.

همچنین امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: گردشگری در تهران با ویژگی خاص خود، رویکردی با آینده‌ای روشن تلقی می‌شود و  اقبال عمومی به گردشگری در تهران رو به افزایش است که  برگزاری رویدادی همچون روز فولکس واگن در میدان آزادی می‌تواند در شناساندن جاذبه‌های گردشگری  مفید و موثر باشد.

در ادامه علیرضا دباغی سرپرست برج آزادی نیز عنوان کرد: رویکرد برج آزادی همواره تعامل با دستگاه‌های متولی امر گردشگری بوده که رویکرد مدیریت شهری در جهت توسعه گردشگری و شناساندن ابنیه و اماکن گردشگری تهران به شهروندان قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است رویداد روز فولکس واگن در میدان آزادی با حضور شهردار منطقه ۹، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران، سرپرست برج آزادی و با استقبال ۱۲ هزار نفری شهروندان و گردشگران همراه بود.

انتهای پیام/

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 54683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =