تلاش مدیریت شهری برای اجرای درخواست های شهروندان

شهردار منطقه ۴ به همراه مدیران شهری این منطقه در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف و تحقق مصادیق حقوق شهروندی در محل سامانه سامد استانداری تهران حضور یافته و به درددل‌های شهروندان گوش فرا دادند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی امکان و فرصت مطلوبی برای پیوند دو سویه مردم و مدیران است و شهروندان می‌توانند با تماس تلفنی مسأله و پیشنهاد خود را با مدیریت شهری در میان بگذارند.

وی ادامه داد: اهتمام شهرداری منطقه ۴ این است که مشکلات و مسایل مردم به طور خاص مورد پیگیری قرار گرفته و امیدواریم با کوشش و همت بالا این مشکلات برطرف شده و فضای زندگی مطلوب و رضایت‌بخشی برای مردم ایجاد شود.

کمالی زاده در پایان گفت: مدیریت شهری منطقه ۴ همواره رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های شهروندان را اولویت اصلی کار خود دانسته و مردم را صاحب اصلی شهر می داند و رسیدگی به درد دل آنها مهم ترین به شمار می رود.

گفتنی است این نشست از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ طول کشید و شهردار منطقه ۴ پاسخگوی ۲۰ نفر از شهروندان منطقه بود.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 54722

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =