اجرای بیش از هزار تن آسفالت در حیاط مدارس منطقه ۱۷/آسفالت مدرسه چمران پس از ۵۰ سال

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اجرای آسفالت در حیاط مدارس منطقه گفت: از ابتدای سال تاکنون عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدام به اجرای هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در حیاط ۱۲ مدرسه منطقه کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به عملیات اجرای آسفالت در حیاط مدارس منطقه، گفت: از ابتدای سال تاکنون عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه اقدام به اجرای آسفالت در حیاط ۱۲ مدرسه منطقه کرده است.

 شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: اجرای آسفالت در حیاط این ۱۲ مدرسه با هزار و ۳۰۰ تن آسفالت و در مساحتی حدود ۱۰ هزار متر مربع انجام شده است.

سیفی با اشاره به آسفالت حیاط مدرسه چمران، گفت: این مدرسه که قدمتی دیرین دارد، حیاط آن از حدود ۵۰ سال پیش آسفالت نشده بود؛ از آنجا که به دلیل کوچک بودن ورودی مدرسه امکان استفاده از ماشین آلات مکانیزه جهت آسفالت ریزی وجود نداشت، اجرای آسفالت این مدرسه بعد از ۵۰ سال انجام شد.

وی گفت: طی این مدت، حیاط مدارس سلمان فارسی واقع در خیابان زمزم و مدرسه امام خمینی(ره) که این مدارس نیز امکان ورود تجهیزات و ماشین آلات مکانیزه نداشتند، به صورت دستی و آن هم پس از سال ها، آسفالت ریزی شده اند.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: 54727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =