بوستان ولایت میزبان عاشقان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) می‌شود

جشن بزرگ میلاد حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) عصر امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه با مشارکت کانون خدمت رضوی منطقه ۱۹ در بوستان بزرگ ولایت مقابل قلعه شادی برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه ضمن تبریک خجسته میلاد امام مهربانی ها و دعوت از شهروندان برای حضور در این جشن باشکوه افزود: در راستای گرامیداشت این ایام جشن ولادت با سعادت امام رضا (ع) با دعوت از هنرمندان، ورزشکاران، قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع)،  پرچم گردانی، سخنرانی، مدیحه سرایی و مولودی‌خوانی توسط ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: این محفل معنوی رضوی از ساعت ۱۸ امروز با پیاده روی، اقامه نماز مغرب و عشاء، برپایی چایخانه رضوی و ... در شب میلاد امام رضا (ع) همراه است.

به گفته این مسئول صبح امروز به مناسبت دهه کرامت  و در آستانه ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور خادمان آستان قدس رضوی در ساختمان ستادی شهرداری منطقه ۱۹ برگزار شد.

اخگر پور بیان کرد: در آیین پرچم گردانی که با حضور پرشور و استقبال کارکنان و مدیران شهری برگزار شد،خادمان حرم رضوی باسلام و صلوات خاصه، ساختمان منطقه  را آکنده به شمیم معطر هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت کرده و دل‌های عاشقان را به حرم آسمانی حضرت رضا (ع) روانه کردند.

همچنین در این مراسم مشتاقان امام رئوف با استقبال گرم از خادمان حرم رضوی با قلبی آکنده از محبت اهل بیت (ع) به ابراز ارادت به امام رضا (ع) پرداختند.

انتهای پیام /

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 54728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =