پروژه‌های توسعه محله‌ای در کمترین برنامه زمانبندی به اتمام برسد

شهردار منطقه ۷ سحرگاه امروز به همراه معاونان، مدیران و شهرداران نواحی با حضور در نواحی یک و دو شهرداری منطقه ۷ به بررسی میدانی وضعیت پروژه‌های محله‌ای این منطقه پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷؛ نصرالله آبادیان شهردار منطقه در حاشیه این بازدید بر تفویض بیشتر اختیارات نواحی پنجگانه در مدیریت و اجرای پروژه‌های محلی تاکید کرد و گفت: از آنجا که همت مدیریت شهری بر تعامل با مردم در تعریف و اجرای پروژه های توسعه محلی ای قرار دارد و از سوی دیگر شهرداران نواحی بازوهای اجرایی شهرداری در این محلات هستند، سپردن اجرا و مدیریت پروژه های محلی به شهرداران نواحی می تواند سیاست تعامل با شهروندان در اداره شهر را تقویت کند.

وی همچنین بر کوتاه کردن فرآیند اداری در اجرای پروژه های کوچک مقیاس در راستای اجرای هرچه سریعتر آنها تاکید کرد و گفت: پروژه های کوچک مقیاس و محلی نقش زیادی در بهبود زندگی مردم ایفا می کنند و اجرای سریع و بهتر آنها به نفع مردم است.

آبادیان در این بازدید از پروژه های توسعه محله ای «بهسازی نهر خیابان خواجه نصیر و بهسازی این خیابان»، بهسازی فضاهای عمومی و سرویس بهداشتی بوستان شهید احمد ذبیحی، جداره سازی خیابان نامجو، بررسی نصب وسایل بازی کودکان بوستان شهید توکلی و مناسب سازی بوستان برای کم توانان، بررسی اجرای پروژه توسعه محله ای خیابان انصارالحسین و بوستان شهید صباغچی را بررسی کرد.

آبادیان به معضلات اجتماعی نظیر کارتن خواب ها و متکدیان و معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: نباید اجازه دهیم که معضلات اجتماعی زندگی مردم در محلات قدیمی شهر منطقه تحت تاثیر خود قرار دهد و اکیپ های شهرداری که برای این منظور فعال هستند باید طبق قانون و در کمال آرامش به وظایف خود رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 54774

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =