از تابلوهای هوشمند در پروژه‌های منطقه ۸ رونمایی شد

همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط‌عمومی با حضور شهردار منطقه ۸ و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، از تابلوهای هوشمند معرفی پروژه‌های اتمام یافته و در حال اجرای منطقه به منظور اطلاع شهروندان از پروژه‌های مدیریت شهری رونمایی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری و محمدحامد احسان‌بخش معاون روابط‌عمومی مرکز در هفته روابط‌عمومی، از تابلوهای هوشمند کیوآر کد برای معرفی پروژه‌های سطح منطقه در راستای اطلاع‌رسانی به شهروندان رونمایی شد. اجرای این تابلوهای هوشمند از بوستان‌های سطح منطقه آغاز شده و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده برای تمامی پروژه‌های منطقه تعبیه خواهد شد.

تلاش برای هویت جمعی خانواده بزرگ شهرداری تهران/ روابط‌عمومی‌ نگهبان امید است

در این مراسم عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران ضمن تبریک هفته روابط‌عمومی به کارکنان اداره روابط‌عمومی،معاونت‌ها و حوزه‌های منطقه، بر لزوم حمایت ویژه روابط‌عمومی‌ها از هویت جمعی خانواده شهرداری تهران در موضوعات مختلف تأکید کرد.  

محمدخانی تلاش برای امیدآفرینی در هر جایگاهی را از وظایف مهم روابط‌عمومی دانست و هشیاری و خلاقیت همکاران این حوزه را در اطلاع‌رسانی درست و به موقع اقدامات مدیریت شهری به شهروندان خواستار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با تبریک این هفته به همکاران فعال در حوزه روابط‌عمومی منطقه، تلاش بیشتر این حوزه را در اقدامات مدیریت شهری منطقه در راستای ارائه خدمات شهری به شهروندان خواستار شد.

شهردار منطقه سال جاری را سال برداشت نتایج زحمات و تلاش‌های همکاران منطقه در این دوره مدیریت شهری دانست و بر لزوم آگاه‌سازی شهروندان از اقدامات مدیریت شهری در راستای حفظ منابع شهری و محیط‌زیست شهری تاکید کرد.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
کد خبر: 54788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =