بهره‌برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه ۱۹

آیین بهره‌برداری مجدد از استخر بوستان بانوان منطقه ۱۹ با حضور معاون امور هنری، فراغت و نوآفرینی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، مدیران حوزه بانوان مناطق ۲۲ گانه و مدیران شهری در بوستان بانوان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم موسی نژاد افزود: بوستان بانوان منطقه ۱۹ دارای ظرفیت های بسیار خوب برای بهره مندی بانوان و دختران از خدمات موجود است.

در ادامه اخگر پور بیان کرد: در مدیریت شهری جدید با تدابیرمدیران ارشد در حوزه بانوان و خانواده شاهد اتفاقات ارزشمند و کارکرد های موثر برای ارتقای فعالیت های بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان در شهر تهران لایق بهترین ها هستند ادامه داد: زیر ساخت ها در حوزه بانوان در شهر تهران سرآمد تر از سایر شهر ها است و باید بهترین فضا ها و خدمات برای قشر بانوان در نظر گرفته شود.

به گفته این مسئول استخر بوستان بانوان پس از بازسازی، اورهال و تجهیزات به روز مجدد قابل استفاده برای بانوان است.

براساس این گزارش همزمان با این برنامه، نشست هم اندیشی مدیران حوزه بانوان مناطق ۲۲ گانه و مدیران زیرساخت های بانوان مناطق برگزار شد که حاضرین گزارشی از عملکرد، برنامه های پیشنهادی و همچنین چالش ها و مسائل خود را عنوان کردند.

انتهای پیام /

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 54812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =