احداث ۷۰۰ متر کانیو در معابر منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به جمع‌آوری انهار روباز و احداث کانیو در برخی معابر سطح منطقه، گفت: در همین راستا انهار روباز معابری در سطح ناحیه جمع‌آوری و سپس ۷۰۰ متر کانیو جانبی و کتابی احداث شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی با اشاره به جمع آوری انهار و احداث کانیو، گفت: با توجه به اینکه وجود انهار روباز باعث ایجاد آب ماندگی و آلودگی و معضلات زیست محیطی و بهداشتی می شوند، جمع آوری آنها در برنامه های کاری معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: به همین منظور در سال جاری انهار خیابان دهقان زاده توسط عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی منطقه، جمع آوری و ۲۵۰ متر طول کانیو جانبی و نهر روسی احداث شد.

سیفی اظهار کرد: انهار خیابان های برادران اصانلو و کوچه های منشعب از آن شامل کوچه های دشت، دریا، چمن، برزگر و قاصدک جمع آوری و ۴۵۰ متر طول کانیو جانبی و کتابی احداث شده است.

وی گفت: پس از جمع آوری انهار روباز و احداث کانیو در خیابان اصانلو، عملیات اجرای آسفالت در این معبر با هزار و ۵۵۰ تن آسفالت و در مساحت حدود ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام شده است.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 54841

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =