طراحی و احداث پارکینگ در بیمارستان لقمان

شهردار منطقه ۱۱ از برنامه‌های این منطقه برای طراحی و احداث پارکینگ در بیمارستان لقمان حکیم و بازگشایی درِ شمالی این بیمارستان با هدف کاهش بار ترافیکی در این محدوده خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه طی نشستی با امیدوار رضایی، رئیس بیمارستان لقمان حکیم به بررسی مباحث مدیریت شهری پیرامون بیمارستان لقمان حکیم پرداختند.

بر اساس این گزارش این نشست که با همراهی حسن هدایی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و انسیه قربانی‌نیا، معاون شهرسازی و معماری صورت گرفت، موضوعات ترافیکی و شهرسازی و معماری در مورد این بیمارستان به بحث و بررسی گذاشته شد.

موسوی، شهردار منطقه دراین‌باره توضیح داد: در این جلسه ضمن بررسی موضوعات ترافیکی و شهرسازی مقرر شد نسبت به طراحی و احداث یک پارکینگ برای کاهش ترافیک محیط پیرامون بیمارستان اقدام شود؛ همچنین به بررسی طرح بازگشایی درِ شمالی بیمارستان برای مراجعان با هدف کاهش بار ترافیکی خیابان مخصوص پرداخته شد.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین بیان کرد: بیمارستان لقمان یکی از بیمارستان‌های مجهز و تخصصی در تهران به‌ویژه در بخش مسمومیت‌های غذایی است که روزانه مراجعین بسیار زیادی دارد و این امر باعث تردد خودروها از تهران و شهرستان‌های مختلف به این مکان می‌شود و رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی به‌ویژه با احداث پارکینگ و تغییر ورودی خروجی آن می‌تواند در کاهش و روانسازی ترافیک سهم به‌سزائی داشته باشد.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
کد خبر: 54844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =