تامین اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریالی برای کمک به مدارس منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از تأمین اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای کمک به بهسازی و تجهیز مدارس این منطقه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت کمک به آموزش و پرورش در بهسازی و تجهیز مدارس گفت: به منظور اجرای دستورالعمل اجرایی کمک به بهسازی و تجهیز مدارس منطقه در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ و با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با ٱموزش و پرورش منطقه، اقدامات مختلفی عملیاتی شد.

موسوی توضیح داد: اجرای نزدیک به ۱۰۰۰ مترمربع ایزوگام سرویس‌های بهداشتی و پشت‌بام مدارس و تعویض روکش ٱسفالت به میزان ۱۳۰۰ مترمربع از جمله اقدامات فنی و عمرانی در این زمینه بوده است.

وی سپس با اشاره به خرید اقلام تجهیزی ادامه داد: تجهیزاتی نظیر ۱۰ عدد کولر آبی، لوازم ورزشی برای ورزش‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال، تهیه ۲۰ عدد رایانه نسل جدید، ۹۵۰ کیلوگرم رنگ تاتمی و مقادیری محافظ ورزشی و اهدای آن به مدارسی که آموزش و پرورش معرفی کرده بود، از اقدامات دیگر بهسازی و تجهیز به شمار می‌رود.

شهردار منطقه ۱۱ در بخش دیگری از برنامه‌های این منطقه در کمک به مدارس گفت: اقدامات دیگری نظیر برگزاری تورهای ورزشی و مناسبتی در همین زمینه برنامه‌ریزی شده که در طول سال تحصیلی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۹
کد خبر: 54847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =