زمین چمن مصنوعی بوستان ورزش در منطقه ۱۸ افتتاح شد

مجموعه زمین چمن مصنوعی بوستان ورزش واقع در محله ولیعصر جنوبی منطقه ۱۸ پایتخت پس از مدتها وقفه، مورد بازسازی و برای استفاده مجدد در اختیار علاقمندان به رشته فوتبال قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، این مجموعه ورزشی که بهسازی آن با هدف توسعه زیر ساخت های ورزش همگانی و قهرمانی در دستورکار مدیریت شهری ناحیه ۲ منطقه قرار گرفت ، با انجام اقدامات اصولی بار دیگر برای استفاده علاقمندان مهیا شده است.

برپایه این گزارش، اقداماتی از قبیل آرماتوربندی، اجرای فونداسیون جداره‌ها، زیرسازی و نصب چمن مصنوعی، عملیات حفاری، کابل‌گذاری، اتصال انشعاب برق، تأمین روشنایی زمین، سیم‌کشی، نصب و استقرار پروژکتور دور تا دور زمین، تکمیل واصلاح وضعیت فنس‌ها، بازسازی و بهسازی اساسی رختکن‌ها، سرویس‌ های بهداشتی، تجهیز شیرآلات، رفع خطر کامل نهرهای دور زمین، رنگ پوشاننده جداره‌های اطراف، رنگ ‌آمیزی فنس‌ها و تأمین ملزومات ورزشی مورد نیاز در راستای بهسازی این مجموعه صورت گرفته است.

گفتنی است؛ اعزام جمعی از بانوان شهروند به حسینیه جماران همزمان با فرا رسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی از دیگر اقدامات اداره اجتماعی و فرهنگی این ناحیه به شمار می رود.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
کد خبر: 54853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =