اسلام سرچشمه تربیت انسان‌های وارسته‌ای همچون شهید رییسی است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسلام سرچشمه تربیت انسان‌های وارسته است. تا این مکتب و پایبندی به آن وجود دارد شاهد تبلور انسان‌هایی همچون شهید رییسی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: اسلام سرچشمه تربیت انسان های وارسته است. تا این مکتب و پایبندی به آن وجود دارد شاهد تبلور چنین انسان هایی خواهیم بود.

وی افزود: در جای جای ایران و در دنیا کشورهایی همراه با مردم کشور ما عزادار هستند. به طوری که در برخی کشورها عزای عمومی اعلام شده است. تمام اینها فرصت همگرایی در داخل و عظمت و شکوه ایران در بین ملت های علاقمند به سرنوشت کشور است و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

عباسی با بیان اینکه ویژگی تمام این شهدا این است که شخصیت متعالی آنها در تاریخ ماندگار خواهد شد، تصریح کرد: یک رابطه معنادار با تقوای سیاسی، اجتماعی و فردی شکل خواهد گرفت و این شاید درسی برای کسانی باشد که در صحنه سیاست فعالیت می کنند. مرگ سرنوشتی است که کسی نمی تواند از آن فرار کند و چه خوب که افراد همچون آقای رئیسی پاک زندگی کنند و شرافتمندانه به استقبال مرگ بروند.

وی با بیان اینکه قطعا مشابه این نظام الهی در جهان وجود ندارد و ما امانت دار آن هستیم، گفت: فردا یک روز با شکوه و به عبارتی ایام الله خواهد بود. ضرورت دارد که شهرداری تهران که از هم اکنون درحال آماده سازی است، تمهیداتی در نظر بگیرد تا شاهد یک حرکت ماندگار و ثبت در تاریخ باشیم.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 54864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =