۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 54882
منطقه۸ سوگوار خادم‌الرضا(ع) شد

در پی شهادت هشتمین رئیس جمهور ایران اسلامی و همراهان، عصر روز دوشنبه موکب‌های پذیرایی در میدان ولیعصر برپا شد و شهروندان از مساجد منتخب طرح شهید آرمان به میدان ولیعصر(عج) اعزام شدند. همچنین علاوه بر سیاهپوشی سرای محلات، تعداد پنج‌ حجله در میادین پرتردد منطقه۸ نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ملت ایران و تیم همراه گفت: این منطقه برای میزبانی از شهروندان در مراسم اجتماع "امام رضایی‌ها برای شهادت خادم‌الرضا(ع)" علاوه بر برپایی سه موکب پذیرایی، تعداد ۱۳ اتوبوس را در مساجد منتخب طرح آرمان مستقر کرد.

وی با اعلام خبر آماده سازی پلاکاردهایی با مزمون خصلت‌های اخلاقی و مردمی رئیس جمهور شهید، ادامه داد: این شعارها به صورت خطاطی و خوشنویسی در معاونت آماده و در موکب‌ها توزیع شد.

به گفته علی‌نیا با هدف تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی، تعداد پنج حجله در معابر و میادین پردتردد منطقه برپا شده و پخش نزورات و قرآن و سیاه‌پوشی این معاونت بخشی از اقدامات در جهت تسلیت و ابراز همدردی در این حادثه تلخ و تاسف‌بار بوده است.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: 54882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =