از ایمن‌سازی پیاده‌رو تا تسهیل دسترسی به ایستگاه مترو بسیج

بهسازی و مناسب‌سازی محوطه ایستگاه مترو بسیج منطقه ۱۴ به منظور ایجاد مسیر ایمن برای تردد شهروندان همچنین تسهیل دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی شهردار دارالمومنین تهران در ادامه رسیدگی به مطالبات شهروندان و رفع نیازهای محلات، راهکارها و دستورات لازم جهت ایجاد رمپ محیط پیرامونی مترو بسیج همچنین ایمن سازی و مناسب سازی این محدوده تا ورودی بوستان بسیج را صادر کرد.

شهردار منطقه ۱۴ در جمع نمازگزاران مسجد باب الجنه ضمن بررسی چالش های مطرح شده و تاکید بر تسریع در رفع مشکلات و خواسته های شهروندی در این مسجد، با بیان اینکه خدمت به شهروندان و بهبود کیفیت زندگی در محلات اولویت مدیریت شهری منطقه است، راهکارهای لازم جهت بهبود شرایط ترافیکی و دسترس پذیری به ایستگاه مترو از بوستان بسیج و شهربازی فرا منطقه ای در این بخش پایتخت را برای رضایت و رفاه شهروندان ارائه کرد.

وی همچنین دستورات لازم جهت اصلاح شرایط کارگاهی محدوده ورودی بزرگراه محلاتی و تقاطع بسیج برای اجرای پروژه عمرانی این تقاطع تا پیاده رو سازی و بازپیرایی این محدوده به منظور زیباسازی منظر شهری و ایمن سازی ترددی شهروندان را صادر کرد.

گفتنی است؛ رسیدگی به مطالبات شهروندان با محوریت مساجد با حضور مدیران ارشد شهری منطقه ۱۴ روزانه و هفتگی استمرار دارد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: 54906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =