ساماندهی و جمع‌آوری ۵۶۹ زباله‌گرد با بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم پسماند خشک در منطقه ۱۳

۵۶۹ زباله گرد با بیش از ۲۷ هزار کیلوگرم پسماند خشک غیرمجاز از ابتدای طرح یکپارچه ساماندهی و مقابله با زباله‌گردی جمع‌آوری شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت: از ابتدای طرح یکپارچه ساماندهی و مقابله با زباله گردی تا کنون بیش از ۲۷ هزار و ۸۹ کیلوگرم از محلات سیزده گانه جمع آوری شده و ۱۲ خودرو غیر مجاز حمل پسماند نیز با هماهنگی مقام قضائی فراجا و یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۳ اعمال قانون و توقیف شده است.

وی با اشاره به بازدید میدانی و گشت زنی اداره مدیریت پسماند منطقه ۱۳ با همکاری نواحی چهارگانه، یگان حفاظت منطقه و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند در دو شیفت کاری جهت جلوگیری از فعالیت زباله گرد ها و جمع آوری دپوهای پسماند خشک افزود: دربازه زمانی ۱۴ فروردین ماه تا ۳۱ اردیبهشت ماه، میزان ۱۱۵۷۴ کیلوگرم از ناحیه یک، ۹۶۴۰ کیلوگرم از ناحیه ۲، حدود ۶۰۷۵ کیلوگرم از ناحیه ۳ و حدود ۲۷۱۰ کیلوگرم از ناحیه ۴ جمع آوری و ساماندهی شد.

شهردار منطقه ۱۳، از مهم ترین اهداف اجرای طرح را می توان به زیبایی سیما و منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، افزایش سلامت و حس امنیت عمومی در جامعه، اجرای صحیح طرح نوماند، تفکیک اصولی پسماند ها و فرهنگسازی در خصوص تحویل پسماند خشک توسط شهروندان به غرفه های بازیافت با استفاده از اپلیکشن شهرزاد اشاره کرد.  

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 54918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =