قدردانی از سالمندان فعال طرح «اگر از من می شنوی»

از ۵ سالمند فعال طرح «اگه از من می شنوی» ساکن در منطقه ۱۵ قدردانی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه این طرح همزمان با هفته ملی سالمند و با هدف تحقق شعار «تهران شهر دوستدار سالمند»  به اجرا درآمد افزود: در این راستا از ۵ سالمند ساکن منطقه که اندوخته سالها زندگی خود را در قالب بیان خاطرات ارزشمند و تجربه های گرابها در فضای مجازی با شهروندان به اشتراک گذاشتند قدردانی شد.

او با اشاره به اهمیت نقش سالمندان در ابعاد اجتماعی و فرهنگی جامعه افزود: امیدواریم  با اجرای این برنامه ها بتوانیم در راه افزایش  نشاط اجتماعی و کیفیت زندگی این افراد گام های موثری برداریم.

مختاری اضافه کرد: به همین منظور و به لحاظ اجرای فاصله گذاری اجتماعی و عدم امکان برگزاری تجمعات و گردهمایی با حضور در درب منازل این عزیزان ضمن دیدار از آنان  به پاس همکاریشان در مستند سازی و ثبت تجربیات گرانبهایشان با اداره سلامت منطقه با اهدای عکس یادگاری و هدیه تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: برگزاری وبینار آموزشی «بحران سالمندی و چالش ها و راهکارهای سالمندی» به منظور ارتقای سواد سلامت محور شهروندان در فضای مجازی،   برپایی بازیکده سالمندی در بوستان خلیج فارس، انجام مشاوره تلفنی، چک لیست سالمند آزاری، پرفورمنس شامل اجرای حرکات هنری توسط گروه هنری با موضوع  شعارهای هفته سلامت روان و برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «سرو شهر» از دیگر برنامه های این هفته بود که به اجرا درآمد.

برپایه این گزارش، در دیدار های تجلیل از سالمندان  معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی منطقه و مدیر اداره سلامت نیز حضور داشتند و به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا از سالمندان در مقابل درب منزل ایشان دیدار بعمل آمد.

۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 5493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =