فضاسازی محوطه وزارت امور خارجه در منطقه ۱۲

در راستای گرامیداشت شهدای سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش، بیش از ۱۰ قاب اسپیس با تصاویر این شهدا با محتوای مربوط به سخنان ایشان در محوطه وزارت امور خارجه اکران شد و چندین ابر پرچم با عنوان یا حسین در محدوده به اهتزاز در آمد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  شهردار منطقه ۱۲ به همراه رئیس مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری تهران، معاون روابط‌عمومی این مرکز و جمعی از معاونان ومدیران، فضاسازی محوطه وزارت امور خارجه همزمان با شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهانش را مورد ارزیابی قرار داد.

 وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه در حاشیه این بازدید گفت : معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۲ با همراهی معاونت اجتماعی وفرهنگی منطقه نسبت به سیاهپوشی و فضاسازی محدوده منطقه ۱۲ اقدام کرده است.

وی افزود : در این راستا، حدود ۶۰ تخته بنر داربستی و پرتابلی کوتاه و همچنین بیش از ۵۰ داربست ۳ متر در ۴ متر در سطح میادین و محور های اصلی منطقه نصب وجانمایی شده است .

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با اشاره به سیاهپوشی ساختمان مرکزی شهرداری تهران در خیابان بهشت، ساختمان مرکزی منطقه ۱۲و ساختمان های نواحی و سرای محلات و نصب دو حجله در آبنمای منطقه از اجرای ۲۵ هزار ریسه پارچه ای مشکی درخیابان های ایران ،بهشت ،ابن سینا ، فردوسی و خراسان خبر داد.

شهردار منطقه۱۲ همچنین گفت : تعویض پایه پرچم های پل های سواره رو ی شهید محلاتی وری و نصب پرچم مشکی در رفیوژ های میانی خیابان های ۱۷ شهریور و فردوسی در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

وی با اشاره به سکونت پدر شهید سردار سید مهدی موسوی برادر سید مجتبی موسوی همکار عزیزمان در خانواده بزرگ شهرداری در منطقه ۱۲ ، از فضاسازی اطراف بیت این شهید بزرگوار نیز خبر داد.

گفتنی است در این بازدید عبدالمطهر محمد خانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به همراه حامد احسان بخش معاون روابط‌عمومی این مرکز ، نکاتی را پیرامون فضاسازی بهتر منطقه به شهردار منطقه ۱۲ و معاونان ایشان پیشنهاد دادند.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 54935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =