شهید رئیسی دلسوز همه مردم به‌ویژه محرومان بود

فرمانده قرارگاه فتح گفت: آیت‌الله رئیسی به تمام نقاط کشور توجه می‌کرد و دلسوز مردم به ویژه محرومان بود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ سردار رضا گرشاسبی فرمانده عملیاتی قرارگاه سپاه در جنوب غرب تهران بزرگ با حضور در استودیو شهید جمهور ضمن عرض تسلیت شهادت آیت اله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و نظام سر از پا نمی‌شناخت و آنچه در توان داشت را در طبق اخلاص می‌گذاشت و روز تعطیل و غیر تعطیل برایش فرقی نمی‌کرد.

وی بیان کرد: دو هفته پیش آیت‌الله رئیسی برای افتتاح پروژه‌ها در منطقه ۱۷ و ۱۸ که در محدوده قرارگاه فتح است، تشریف آوردند و همانجا به شهرداران مناطق و شهردار تهران تأکید کردند که برای توسعه و آبادانی شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

 فرمانده قرارگاه فتح افزود: آیت‌الله رئیسی به تمام نقاط کشور توجه می‌کرد و دلسوز مردم به ویژه محرومان بود، تواضع و بزرگواری ایشان در برخورد با مردم بسیار آشکار بود و دلسوزانه کارها را پیگیری می‌کرد.

فرمانده قرارگاه فتح گفت: حضور پرشور همه اقشار جامعه در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار مهر تأییدی بر محبوبیت و انقلابی بودن ایشان است که ما بعدها متوجه می‌شویم چه بزرگواری را از دست داده‌ایم.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 54939