برگزاری آئین ویژه گرامیداشت شهدای خدمت در فلکه دوم نیروی هوایی

در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش در سانحه هوایی بالگرد ریاست جمهوری، آئین ویژه‌ای با حضور ۲ هزار نفر از شهروندان در فلکه دوم نیروی هوایی منطقه ۱۳ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، قاسم محبی، شهردار ناحیه۲ این منطقه گفت: اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۲ شهرداری منطقه۱۳، همزمان با سالروز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش که مصادف با آخرین روز دهه کرامت بود، اقدام به برگزاری آئینی ویژه در فلکه دوم نیروی هوایی کرد. 

وی افزود: در این مراسم که بیش از ۲ هزار نفر از شهروندان منطقه۱۳ حضور داشتند، از پرچم حرم علی ابن موسی الرضا(ع) همراه با دمام زنی رونمایی شد. 

شهردار ناحیه۲ منطقه ۱۳ اظهار داشت: شهروندان ضمن‌ استقبال و تبرک جستن به پرچم علی ابن موسی الرضا(ع) با آرمان های شهدا از جمله شهدای خدمت تجدید پیمان کردند. 
وی ادامه داد: در این آئین معنوی، کاروان خادمان حرم رضوی با مداحی و صلوات خاصه، حال و هوای خاصی از شهادت و عطر رضوی به فضای مراسم بخشیدند.

شهردار ناحیه ۲ منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: همچنین، چایخانه حضرت علی ابن موسی الرضا نیز در این مراسم فعال بود و از شهروندان پذیرایی کرد.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 54946

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =