سروری: شهید رئیسی اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آقای رئیسی نشان داد که مدیریتش پشت میزی نیست، ایشان بین مردم رفت و اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «پرویز سروری» با حضور در استودیو «شهید جمهور» منطقه ۱۰ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: امروز حضور طوفانی مردم جلوه‌ای از تشییع پیکر حضرت امام(ره) بود. این استقبال بی‌نظیر بیانگر بصیرت، آگاهی عمیق و ارتباط تنگاتنگ مردم با آیت‌الله رئیسی است.

وی افزود: بعد از شهید رجایی گمشده ای در مسئولیت ریاست جمهوری بود و آقای رئیسی را در قامت شهید رجایی مشاهده کردیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: رئیسی سطح ریاست جمهوری را بالا برد و نشان داد که مدیریتش پشت میزی نیست، آقای رئیسی بین مردم رفت و اولویت‌ها را بر اساس نیاز مردم انتخاب می‌کرد.

وی به انتخابات بعدی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: انتخابات بعدی ریاست جمهوری مهم است و کسی که در این مسند می نشیند نباید نگاه اشرافی گری داشته باشد و باید امانت دار مردم باشد.

سروری تصریح کرد: کار سخت است و باید فردی با رویکرد انقلابی انتخاب شود و باید شهروندان رئیسی را شاخص قرار دهند.

وی با بیان اینکه قطعا انتخابی پررقابت خواهیم داشت، گفت:  من احساس می کنم اصلاح طلبان با برخوردی که در شهادت رئیسی داشتند، به دنبال بازگشت به صحنه سیاسی هستند و متوجه شدند تحریم آنها گزندی به درخت تنومند وارد نمی‌کند.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰
کد خبر: 54948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =