نظافت برای بازگشت شهر به وضعیت عادی پس از پایان مراسم آغاز می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: پس از پایان مراسم بلافاصله نظافت برای بازگشت شهر به وضعیت عادی آغاز می‌شود.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «حسین نظری» با حضور در استودیو «شهید جمهور» منطقه ۱۰ ضمن عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محبوب، مردمی و پرتلاش کشورمان و همراهانش گفت: آنچه مسلم است و به دور از هیاهوی رسانه‌ای، این حضور پرشور مردم نشانه‌ وفاداری، علاقه و محبت مردم است که حرف آخر را می‌زند.

وی افزود: امروز مردم عزیز شهر تهران و استانهای دیگر که به تهران تشریف آورده اند، فصل الخطاب راه و روش مسئولان را نشان می‌دهد. آیت‌الله رئیسی پیگیری و جدیت را سرلوحه کارهای خودشان قرار داده بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهانش گفت:  با توجه به استقبال گسترده مردم در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید وظایفی بر عهده شهرداری تهران قبل، حین و بعد از مراسم گذاشته شده است.

نظری بیان کرد: پیش از مراسم تمهیداتی برای حضور گسترده مردم شامل فضاسازی‌ها برای تشییع با شکوه و فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمت رسانی به شهروندان تهرانی و البته همه مردم ایران اسلامی در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: در حین مراسم خدمات به صورت جاری ادامه دارد به شکلی که در حین حرکت مردم در مراسم نظافت به صورت مستمر انجام می‌شود در پایان مراسم نیز بلافاصله پس از اتمام نظافت‌ها انجام می‌شود تا شهر به شکل عادی خود بازگردد. این اقدامات با چینش نیرو و ماشین آلات مورد نیاز در طول مسیر انجام خواهد شد.

نظری تصریح کرد: شهرداری تهران در مسیر برگزاری مراسم تشییع و در مصلی و دانشگاه تهران خدمت رسانی لازم را داشته است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره ساخت یادبود شهدای خدمت گفت: این موضوع جزء سیاستگذاری‌هایی است که باید در مرجع مربوطه خود انجام شود فعلاً دستور و بحثی مطرح نشده اگر برنامه‌ای باشد با حداکثر توان انجام وظیفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 54950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =