برپایی محفل قرآنی رضوی در مسجد انصارالحسین (ع)

محفل قرآنی "رضوی" به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، همراه با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی با حضور آیت الله حمیدی ائمه جماعت مسجد انصار الحسین(ع)، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، نخبگان و فعالان قرآنی و جمعی از شهروندان در مسجد انصارالحسین علیه‌السلام بر پاشد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه در خصوص برپایی محفل قرآنی گفت: به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و همزمان با شهادت رئیس جمهور و هیات همراه در سانحه هوایی، شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۳ اقدام به برپایی محفل قرآنی رضوی در مسجد انصار الحسین (ع) کرد.

وی افزود: در این مراسم، استاد سید مهدی تاج زاده قاری بین المللی به قرائت آیاتی از قرآن کریم پرداخت و همچنین استاد علی بختیاری، حافظ کل قرآن کریم و نهج البلاغه مسلط به ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی برنامه هایی را اجرایی کرد. 

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اظهار داشت: اجرای تواشیح با عنوان حضرت محمد رسول الله به همراه نمایش نماهنگ های شهادت رئیس جمهور و مضامین قرآنی از دیگر برنامه های اجرائی بود.

ژولیده تصریح کرد: نمایش ویدیو وال مراسم میلاد امام رضا علیه السلام و پخش زیارت امام رضا (ع) و مضامین قرآنی با عینک وی ار برای کودکان و نوجوانان نیز به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 54966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =