تمهیدات ویژه مدیریت شهری منطقه 18 پایتخت در روز تشییع شهدای خدمت

همزمان با ورود پیکرهای مطهر شهدای راه خدمت به پایتخت، مدیریت شهری منطقه 18 همگام با دیگر نهادهای مردم نهاد، تدابیر ویژه ای را برای استقبال از این عزیزان و رفاه حال شرکت کنندگان در مراسم در نظر گرفت.

به گزارش شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، از نخستین ساعات بامداد روز چهارشنبه دوم خرداد ماه که از سوی هیأت دولت برای حضور پرشور مردم قدرشناس کشورمان تعطیل رسمی اعلام شده بود، در ضلع شمال شرقی میدان بزرگ آزادی، ایستگاه فرهنگی و خدماتی مدیریت شهری منطقه مستقر و به عموم شرکت کنندگان خدمت رسانی کرد.

برپایه این گزارش، پخش نواهای ملی و حماسی، شعارهای انقلابی، توزیع گسترده پوستر مزین به تمثال سید شهیدان راه خدمت، شهدای هیأت همراه همچون وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز، سر تیم حفاظت ریاست جمهوری، کادر پروازی، پخش آب معدنی، بیرق، سربند و... از اقدامات پیش بینی شده در این ایستگاه فرهنگی و خدماتی بود.

این گزارش حاکی است، برنامه ریزی برای فعالیت تعداد 150 نفر کارگر و عوامل اجرائی خدمات شهری و مدیریت پسماند در مسیر تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر شهدای راه خدمت از محور میدان آزادی تا تقاطع یادگار امام (ره) نیز بخش دیگری از تدابیر مدیریت شهری منطقه به شمار می رود.

 انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴
کد خبر: 54973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 11 =