محورهای منتخب خدمت در سطح منطقه ۷ رصد شد

شهردار منطقه ۷ تهران امروز شنبه ۵ خرداد با حضور در نواحی ۳، ۴ و ۵ منطقه روند اجرای پروژه‌های محلی این نواحی و محورهای خدمت در خیابان های شریعتی، طالقانی، سهروردی، میرعماد و نامجو را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصرالله آبادیان در این بازدید از پروژه های پیاده راه سازی خیابان زارتشت، بهسازی میدان مهران و موحد کاشانی، همسان سازی معابر خیابان میرعماد، بهسازی میدان و معبر ششم محله نیلوفر، احداث پاتوق محلی در رمپ مطهری مدرس و ارتقا منظر در این رمپ، آبرسانی مکانیزه خیابان های حسام زاده، مسجد، احمدیان، بانه، اسلامی، سهروردی جنوبی، ملایری پور و نوبخت، بررسی طرح احداث مخزن آب در بوستان شهید آوینی و بررسی طرح بهسازی خیابان سودمند در خیابان شریعتی، بهسازی پیاده راه خیابان طالقانی و بهسازی بوستان سه راه طالقانی بازدید کرد.

شهردار منطقه ۷ در حاشیه این بازدید با اشاره به اجرای طرح خدمت در خیابان های منتخب این منطقه، بر عزم شهرداری برای اجرای پروژه های توسعه محلی تاکید کرد و گفت: بیشتر این پروژه ها در رویداد «من شهردارم» توسط مردم پیشنهاد شده بود از همین رو اجرای این پروژه ها به رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت شهری منجر خواهد شد.

وی افزود: اجرای چنین پروژه هایی می تواند باعث حس همبستگی مردم محلات و رشد هویت محلات تهران و ارتقای استانداردهای اجتماعی زندگی مردم شود و این امری است که برای زندگی شهری و افزایش رضایتمندی در میان شهروندان یک محله بسیاری ضروری است. 

آبادیان ادامه داد: همکاران من در شهرداری منطقه هفت در سال گذشته تلاش کردند پروژه های محله ای که شهروندان درخواست کردند را پیش ببرند و امسال نیز این تلاش ها ادامه خواهد یافت تا مردم در محله های خود زندگی بهتر و رفاه بیشتری را تجربه کنند و تردد های محلی امن و راحت تری را داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر تمهیدات لازم برای اجرای سریعتر و بهتر پروژه های محله ای گفت: شهر متعلق به مردم است و مردم هر محله ای حق دارند که از مدیران شهری عملکردی را طلب کنند که می تواند زندگی آنها را در محلاتشان و محیط های زندگی شان را بهتر کند و رفاه بیشتری به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
کد خبر: 55039

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =