کتابچه برنامه‌های سال ۱۴۰۳ سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران ابلاغ شد

با توجه به ضرورت استمرار اولویت‌ها و برنامه‌های مهم اجرایی سازمان بسیج مستضعفین شهرداری تهران، طی مراسمی کتابچه برنامه‌ها، اهداف و محورهای اولویت‌دار این سازمان برای سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد.

به گزارش شهر به نقل از در این مراسم که با حوزه‌ مسئولین حوزه های تابعه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی شهدا برگزار شد، محمدمهدی حسن‌زاده مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران ضمن تقدیر از زحمات مسئولین حوزه و پایگاه های تابعه، بر اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی تاکید کرد.  

وی با تاکید بر ضرورت تقویت مشارکت دورن و برون سازمانی معاونت ها، حوزه و پایگاه ها در جهت تعالی و پیشرفت سازمان بسیج شهرداری تهران، تصریح کرد: با اشراف دقیق بر مأموریت ها، اشراف بر محیط، ظرفیت، داشته ها، نقاط قوت و ضعف، اندیشه ورزی و اولویت بندی، برنامه ریزی، اقدام و عمل و بازخوردگیری فعالیت ها می توان تشکیلات را منسجم و قوی کرد. 

گفتنی است؛ کتابچه برنامه های سال ۱۴۰۳ سازمان بسیج شهرداری تهران با گذشت دو ماه از اجرای طرح با محوریت بخش های فرهنگی و اجتماعی، سازندگی، فضای مجازی، منابع انسانی، خواهران، عملیات، تعلیم و تربیت، موکب علی بن موسی الرضا(ع) و... به مسئولین حوزه و پایگاه های تابعه ابلاغ شد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
کد خبر: 55065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =