آغاز طرح فوریتی نگهداشت شهر در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در محلات این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر شهرابی درباره اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر گفت: به منظور افزایش رضایتمندی شهروندان طرح فوریتی نگهداشت شهر و رفع نواقص احتمالی با اخذ گزارش از میزان رضایت شهروندی در سامانه نظارت مردمی ۱۳۷ پلاس، بررسی میدانی، تحلیل و جمع بندی کلیات طرح و انتخاب محلات به اجرا درآمد.
وی با بیان اینکه میزان رضایت شهروندی در سامانه نظارت مردمی ۱۳۷ پلاس، طرح فوریتی نگهداشت شهر را در منطقه رقم زده، گفت: هر هفته تمامی عوامل اجرایی نواحی ششگانه و ادارات حوزه با بکارگیری ماشین‌آلات تخصصی نظافت و رفت و روب بزرگراهی، جدول‌شور، مخزن‌شور، تانکر آب، واترجت به صورت همزمان در محلاتی که بیشترین پیام را در سامانه ۱۳۷پلاس ثبت کرده اند و با حضور و استقرار نیروهای کارگری حوزه خدمات شهری به نظافت و شستشوی معابر و مخازن و زیر مخزنی، لایروبی انهار روبسته و کانال ها و حذف زوائد فیزیکی، امحاء و پاکسازی اقدامات لازم انجام شده است.
شهرابی ادامه داد: در حوزه فضای سبز نیز با هدف بروزرسانی و زیبایی منظر و فضای سبز شهری اقدامات به‌زراعی، کند و کوب، کاشت درختچه و نشاء های فصلی صورت می گیرد.
وی اشاره کرد: همچنین با موضوع کاهش مصرف پلاستیک و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، ارائه آموزش راهکارهای کاهش تولید پسماند و تفکیک آن در مبداء، معرفی اپلیکیشن نوماند به شهروندان و اهدای بروشور و کیسه های پارچه ای از جمله فعالیت های مرتبط با حوزه پسماند و محیط زیست است.
شهرابی در خصوص فعالیت های مختلف نگهداشت و بهداشت محلات از جمله طعمه گذاری برای جانوران مضر شهری، رنگ آمیزی و رفع سد معبر در محلات گفت: این عملیات به صورت مستمر در نواحی و محورها و شریان‌های اصلی و فرعی ادامه خواهد داشت.
شهردار منطقه ۱۴ در پایان از استمرار عملیات خدمت‌رسانی به شهروندان در قالب طرح نگهداشت شهر در معابر شهری و محلات ت به صورت مستمر در این قسمت از پایتخت خبر داد.
انتهای پیام/
۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
کد خبر: 55090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =