بهسازی زمین‌های بازی در ۴۰ بوستان منطقه ۱۹ انجام می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ از آغاز عملیات بهسازی و استانداردسازی زمین‌های بازی به منظور ایمن‌سازی و تجهیز فضای بازی کودکان به مساحت ۲۰ هزار متر مربع در ۴۰ بوستان این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به ارتقا ایمنی بوستان ها با ترمیم و تعویض کفپوش زمین بازی کودکان بیان کرد: در حال حاضر عملیات ترمیم و نوسازی کف پوش در بوستان های ۲۲ بهمن به مساحت ۷۰۰ متر مربع، مطهری ۱۱۰ متر مربع، شهید کاظمی هزار متر مربع، نسترن ۵۳۳ متر مربع و احمد خمینی ۱۴۰ متر مربع در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از فضاهای محل بازی کودکان در حال بهسازی و نوسازی است خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید های میدانی کارشناسان فضای سبز از محل های بازی کودکان در مراحل بعدی ۱۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع کف پوش نیز بهسازی خواهد شد.

نایبی یادآور شد: طی این عملیات ابتدا فضاسازی و زیرساخت با بتن انجام و سپس کفپوش گرانول که نوعی کفپوش پارکی با خاصیت ضربه گیری با کمترین آسیب دیدگی به کودکان است نصب می شود و با رنگ های متنوع  لذت، هیجان و شادابی بیشتر به ارمغان می آورد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 55101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =