اجرای عملیات عمرانی آسفالت و کانیوسازی در ۷۱ معبر

در ادامه طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی محلات و بهسازی آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه ۸، در دوماهه ابتدای سال جاری عملیات تخریب انهار و کانیوسازی در ۳۱ معبر و تراش و روکش آسفالت در ۴۰ معبر در نواحی سه‌گانه اجرایی شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۸؛ با اعلام معاونت فنی و عمرانی این منطقه، در راستای بهسازی معابر، هدایت آبهای سطحی، رفع آبگرفتگی و رعایت شیب استاندارد طولی و عرضی معابر فرعی، اجرای مستمر عملیات تخریب انهار و جداول و احداث کانیو در ۳۱ معبر با متراژ ۶ هزار متر طول توسط عوامل اجرایی نواحی سه‌گانه منطقه در معابر اصلی و فرعی شهید ثانی، گلستان، سبلان، لشگر، کرمان، شهید دقیقی، سهیلیان، ایزدی، دین محمدی و میادین ۸ و۹ در این در دستور کار قرار گرفته و انجام شده است.

در همین راستا عملیات تراش و روکش آسفالت به میزان ۸ هزار تن آسفالت مصرفی به متراژ ۶۰ هزار مترمربع در ۴۰ معبر از جمله خیابان‌های گلستان، مسیل باختر، صفایی و بزرگراه شهید باقری به صورت مکانیزه، نیم مکانیزه و دستی از ابتدای سال تا کنون انجام شده است.

براساس گزارش معاونت فنی و عمرانی منطقه۸، در سال جاری اقدامات لازم نسبت به تکمیل نهضت آسفالت در معابر اصلی و فرعی و انجام تعهدات در این زمینه با تلاش عوامل اجرایی،کارشناسان و اکیپ‌های شبانه روزی منطقه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 55136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =