آماده‌سازی محوطه پیرامونی مجلس شورای اسلامی شهر تهران همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم

شهردار منطقه۱۲ تهران از اجرای تمهیدات و اقدامات خدمات شهری، فرهنگی و ترافیکی در محدوده مجلس شورای اسلامی شهر تهران در محدوده میدان بهارستان همزمان با افتتاحیه مجلس دوازدهم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار این منطقه با اشاره به میزبانی منطقه از اعضای جدید مجلس و سران کشوری و لشکری در نخستین روز کاری مجلس دوازدهم ، اظهار کرد: در همین راستا معاونت خدمات شهری ومحیط زیست منطقه با استقرار واترجت وتانکر و نیروهای پاکبان از روز قبل اقدام به شستشو و پاکسازی محور شهید مصطفی خمینی، جمهوری، بهارستان و ۱۷ شهریور در محدوده مجلس شورای اسلامی کرد.

شهردار منطقه۱۲ همچنین با اشاره به رنگ آمیزی جداره های فرسوده و نازیبا و نرده های فضای سبز این محوطه، از بازبینی و کنترل دوربین های امنیتی منتهی به مجلس نیز خبر داد و یادآور شد: با توجه به حضور سران کشور در این مراسم، اکیپ های ترافیکی با همکاری پلیس راهور در زمینه نصب بنر برای عدم توقف وپارک خودروها ، نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی و هدایت مسیر و ایمنی تردد اقدام کردند.  

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم با حضور رئیس قوه قضائیه و سرپرست ریاست جمهوری امروز هفتم خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 55137

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =