به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه با بیان اینکه دیوارنویسی و نصب برچسبهای تبلیغاتی یکی از معمولترین و پیش پا افتادهترین نوع تبلیغ است که هنوز در بسیاری از کلانشهرهای کشور از جمله پایتخت مشاهده میشود؛افزود : معضلی که چهره شهر را نازیبا کرده است و شهرداری را متحمل هزینه هایی هنگفتی برای پاکسازی این تبلیغات میکند.
شهردار منطقه با اشاره ناهنجاری های بصری که برچسب های تبلیغاتی به عنوان یکی از معضلات شهری ایجاد می کنند بیان کرد: خسارت زدن برخی از صاحبان مشاغل به در و دیوار عمومی و مسکونی شهر نه تنها با حقوق شهروندی مغایرت دارد بلکه چهره شهر را زشت و نازیبا کرده و شهرداری را متحمل هزینه هایی برای پاکسازی این تبلیغات میکند.
در منطقه ۱۶ به تازگی در طرح فوریتی نگهداشت شهر برای رفع این مشکل، طرح ویژه پاکسازی و امحاء برچسب های تبلیغاتی از دیوارهای محلات اجرا و عوامل اجرایی نسبت به برچسب کنی و شستشوی دیوارها اقدام می کنند . همچنین در همین راستا تراکت ها و برچسب های تبلیغاتی توقیف و از توزیع آن در سطح نواحی ششگانه جلوگیری می شود.
انتهای پیام/
نظر شما