ارائه خدمات حمایتی برای کمک به نیازمندان در منطقه۱۳

با مشارکت پایگاه خدمات اجتماعی منطقه ۱۳، خدمات حمایتی برای کمک به افراد نیازمند در محلات منطقه ۱۳ ارائه می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: مرکز خدمات اجتماعی در راستای ارائه خدمات مناسب به افراد آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب با مشارکت پایگاه خدمات اجتماعی اقدام کرد.

وی، بازدید از منزل، پایش، شناسایی و تشکیل پرونده مددجویان تحت پوشش،  ارائه خدمات معیشتی (تهیه و توزیع سبد ارزاق و گوشت گرم و خدمات دارویی)، تهیه و توزیع پوشاک، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی آسیب های اجتماعی و مشاوره از اهم فعالیت های پایگاه خدمات اجتماعی منطقه برشمرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ تصریح کرد:طرح جمع آوری و ساماندهی معتادین متجاهر و افراد بی خانمان سطح منطقه به طور مستمر و شبانه روزی در راستای طرح مراقبت های اجتماعی محلات منطقه  ۱۳ به همت اداره آسیب های اجتماعی، کلانتری ۱۲۸ تهران نو، مشارکت اکیپ گشت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و شهرداری نواحی و یگان ویژه در حال اجراست.

ژولیده اظهار داشت: در این طرح که بصورت شبانه روزی و مستمر صورت می پذیرد نسبت به شناسایی و ساماندهی محل های تجمع افراد آسیب دیده اجتماعی و ایمن کردن این مکان ها اقدام می‌شود و معابر را از حضور افراد آسیب دیده اجتماعی پاکسازی می کنند.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 55183

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =