ثبت‌ بیش از ۵ هزار فرصت شغلی

مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری نخستین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی از ثبت‌ بیش از ۵ هزار فرصت شغلی در این سامانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل سرمایه انسانی شهرداری تهران؛ اکبر مردانی مدیر کل سرمایه انسانی شهرداری تهران با اشاره به ثبت‌ بیش از ۵ هزار فرصت‌ شغلی در سامانه گفت: تاکنون ۱ هزار و ۶۷۳ درخواست از سوی کارکنان ثبت گردیده است.

وی ادامه داد: این سامانه یکی از ورودی‌های بازار کار داخلی می‌باشد که در آن ابتدا فرصت‌های شغلی از سوی واحدهای متقاضی و توسط رؤسای امور اداری ثبت و پس از تائید اداره کل سرمایه انسانی در دسترس کارکنان شهرداری تهران قرار می‌گیرد و با انتخاب آن توسط کارکنان وارد سامانه بازار کار می‌شود.

مدیر کل سرمایه انسانی تصریح کرد: در شهرداری تهران سامانه فرصت‌های شغلی با هدف ایجاد عدالت سازمانی و فرصت برابرِ جابه‌جاییِ کارکنان با مشارکت این اداره کل و مرکز نوسازی و تحول اداری طراحی و ایجاد گردید.

به گفته وی چرخش شغلی به معنی جابه‌جایی کارکنان در میان مشاغل همگن سازمان به کار می‌رود و یکی از مکانیزم‌های توسعه فردی و سازمانی محسوب می‌شود و اجرای مؤثر آن، ارتقاء مؤلفه‌های عملکرد و بهره‌وری را در بر خواهد داشت.

مردانی در خاتمه اظهار داشت: طی دو روز گذشته با استقبال بی‌نظیر همکاران از این رویداد روبه‌رو شدیم.

این گزارش می‌افزاید؛ همزمان با دومین روز از برگزاری اولین رویداد معرفی فرصت‌های شغلی مدیر کل سرمایه انسانی با حضور در برج میلاد از غرف مستقر در این رویداد بازید و در جریان روند فعالیت‌های آنان قرار گرفت.

همچنین هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی دیگر از مدیران در این رویداد حاضر شدند و از غرف این اداره کل نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 55184

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =