برگزاری مراسم بزرگداشت شهید موسوی و شهدای خدمت به میزبانی شهرداری منطقه۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از برگزاری بزرگداشت سردار شهید سید مهدی موسوی با حضور شخصیت های کشوری و لشکری در مسجد قدس این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به حادثه ناگوار سقوط بالگرد ریاست جمهوری و هیات همراه گفت: در این حادثه‌ تلخ، ملت ایران، خدمتگزاران مخلص و با ارزشی را از دست دادند که یکی از این عزیزان که خستگی ناپذیر بود، سردار شهید سید مهدی موسوی، یار وفادار رئیس جمهور شهید بود.

وی افزود: با هدف قدردانی از زحمات و تلاشهای شبانه روزی سردار شهید سید مهدی موسوی در دوران خدمتش، بزرگداشت و پاسداشت این شهید والامقام با محوریت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ برگزار می شود.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: سخنرانی دکتر علیرضا زاکانی، شهردار تهران و مرثیه سرایی حاج مرتضی طاهری، سید امیر حاج احمدی و حاج حامد خمسه از جمله بخش ها و برنامه های این مراسم است.

به گفته شهردار منطقه ۱۳، مراسم بزرگداشت سردار شهید سید مهدی موسوی روز سه شنبه، ۸ خرداد ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در خیابان پیروزی، نبش خیابان اول نیروی هوایی برگزار  می شود.

سردار شهید سید مهدی موسوی  همراه با رئیس جمهور آیت الله رئیسی و جمعی از خدمتگزاران مردم در حادثه سقوط بالگرد در تبریز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: 55187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =