برپایی میز خدمت الکترونیکی در اولین رویداد فرصت‌های شغلی شهرداری تهران

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۷ از برپایی میز خدمت الکترونیکی در نمایشگاه فرصت های شغلی شهرداری تهران واقع در برج میلاد با هدف معرفی فرصت های شغلی مورد نیاز منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیر حسن جاور گفت: این رویداد با هدف معرفی فرصت های شغلی مناطق و واحدهای تابعه شهرداری تهران تا ۸ خرداد ادامه دارد و شهرداری تهران با معرفی فرصت های شغلی و تنوع خدمات و فعالیت ها به دنبال جذب و استفاده از نیروهای با استعداد می باشد.

به گفته وی در این رویداد ضمن اخذ و تکمیل رزومه همکاران متقاضی اشتغال  در منطقه هفت، سعی می شود بانک اطلاعاتی ارزشمندی در خصوص مدیران ، کارشناسان ارشد و کارشناسان خبره و کارمندان به منظور استفاده از تجربیات آنها تهیه و تکمیل شود.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به حضور تمامی کارکنان شهرداری تهران در این رویداد، خاطرنشان کرد: همین امر فرصت بزرگی برای شهرداری این منطقه فراهم میکند تا در خصوص استفاده از ظرفیتهای علمی و تجربی نیروی انسانی بهترین حق انتخاب را داشته باشد.

وی تاکید کرد: پیش از برگزاری این رویداد ما در منطقه ۷ تلاش کردیم تا از طریق فضای مجازی و کانال های اطلاع رسانی  لازم را در اختیار همکاران خود قرار دهیم و از طریق کلیپ های آموزشی، روش ثبت نام نیز، به آنها آموزش داده شد.

جاور اشاره کرد: "بهترین خود باش" شعار برپایی این رویداد است که ما در منطقه ۷ با شعار " بهترین خود در منطقه ۷ باش" تلاش کردیم همکارانی که برای مصاحبه در غرفه ما حضور یافتند در فضایی مناسب مصاحبه آنان صورت گرفت.

وی یادآور شد: استقرار میز خدمت الکترونیکی در نمایشگاه و نمایش دائمی فرصت های شغلی منطقه ۷ و ماموریت های مربوط به آن، یکی از کار ویژه های این منطقه در این نمایشگاه بود که با بازخورد بسیار مطلوبی از سوی پرسنل شهرداری تهران روبرو شد زیرا از این طریق پرسنل می توانستند به راحتی خود را بسنجند و در خصوص فرصت های شغلی ارائه شده ارزیابی های لازم را انجام دهند.

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۷، طراحی سئوالات استاندارد در فرم ها و اجتناب از القا حس بازخواست به پاسخ دهنده های این فرم ها از دیگر موارد خاصی بود که از سوی شهرداری منطقه ۷ اجرا شد.

وی در پایان افزود: در روز پایانی این نمایشگاه در نظر گرفته ایم تا با اجرای یک بازی گروهی برای افراد منتخب و دیگر افراد که با هم به رقابت بپردازند، فرصت عادلانه ایجاد کنیم تا مناسب ترین فرد برای شغل های پیشنهادی این منطقه انتخاب شود.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 55201

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =